Publikationen am IfE (ohne Habilitationen und Dissertationen)
ZORA Publication List
Publications
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dunekacke, Simone; Wullschleger, Andrea; Grob, Urs; Heinze, Aiso; Lindmeier, Anke; Vogt, Franziska; Kuratli Geeler, Susanne; Leuchter, Miriam; Meier-Wyder, Anuschka; Seemann, Selma; Moser Opitz, Elisabeth (2024).
Teaching quality in kindergarten: professional development and quality of adaptive learning support enhances mathematical competency.
ZDM - Mathematics Education:Epub ahead of print.
-
-
-
-
-
-
-
Maag Merki, Katharina; Wullschleger, Andrea; Altrichter, Herbert (2024).
Qualität von Schulsystemen: theoretische Grundlagen und empirische Befunde.
In: Betz, Tanja; Feldhoff, Tobias; Bauer, Petra; Schmidt, Uwe; Schmidt-Hertha, Bernhard. Handbuch Qualität in pädagogischen Feldern: Diskurse, theoretische Grundlagen, empirische Beiträge, kritische Einwürfe. Wiesbaden: Springer VS, Online.
-
-
-
Schmitz, Maria-Luisa; Consoli, Tessa; Antonietti, Chiara; Cattaneo, Alberto; Gonon, Philipp; Petko, Dominik (2024).
Why do some teachers teach media literacy while others do not? Exploring predictors along the “will, skill, tool, pedagogy” model.
Computers in Human Behavior, 151:108004.
Pagination
Habilitationen und Dissertationen
ZORA Publication List
Publications
Pagination
![]()
[%=content%]
[%=content%]
[%=content%]
[%=text%]