Jacobs Center for Productive Youth Development

Research Seminar Series - Fall 2024

Das Jacobs Center organisiert jedes Semester ein Programm von vier interdisziplinären Vorlesungen, zu denen international renommierte Dozenten eingeladen werden. Die Themen stehen im Zusammenhang mit den Forschungsschwerpunkten des Zentrums.

Die Research Seminar Series findet in den Räumen der Universität statt und ist
der Öffentlichkeit zugänglich. Lehrende, Studierende und andere Interessierte sind herzlich eingeladen.

The Jacobs Center organizes each semester a series of four interdisciplinary lectures, for which internationally renowned speakers are invited. The topics are related to the Center's major research areas.

The Research Seminar Series takes place at the University and is open
to the public. Teachers, students and other interested persons are cordially invited.

30.09.2024

Lea Buzzi

Research Associate z-proso, University of Zurich, Jacobs Center

Educational careers in a multicultural sample: Insights from z-proso on educational inequalities